Salam kasih Kerana Allah

Salam kasih Kerana Allah
Assalamualaikum wbt - Sekadar Berkongsi Ilham dan Pengalaman

Thursday, August 18, 2011

Aduhai Kekasihku



Aduhai Kekasihku...
Bagaimana aku ini mampu
apakah perlu aku mahu
mencintai yang lain selain dari-Mu?

Aduhai Kekasihku...
Mungkinkah aku boleh
apakah perlunya aku
merindui yang lain selain dari-Mu?

Aduhai Kekasihku...
Perlukah aku bagikan rasa
sedang rasa ini untuk-Mu
membahagikan hati ini tuk selain dari-Mu?

Aduhai Kekasihku..
Jika yang muncul itu adalah dari-Mu
Lebihkanlah kasih dan cintaku pada-Mu
Lindungi aku dari mengkhianati-Mu
Tetapkanlah harap dan pasrahku pada-Mu
gentarkan dan takutkanlah aku dengan dosaku pada-Mu
Izinkan aku..
Mencintai yang lain kerana CINTA-MU...

Aduhai Kekasihku..
Jangan tinggalkan aku sendiri
menyelami kasih yang lain tanpa kasih-Mu
Tolonglah aku wahai Kekasihku
Hanya Engkau yang aku mahu
Peluklah aku terus dalam CINTA-MU...
sungguh aku takut..
cintaku yang lain kan memudarkan
warna cintaku pada-Mu..


Salam Cinta
Raz.R
18.08.2011