Salam kasih Kerana Allah

Salam kasih Kerana Allah
Assalamualaikum wbt - Sekadar Berkongsi Ilham dan Pengalaman

Monday, January 25, 2016

Hanya Kerana Hati

بسم الله الر حمن الر حيم
اسلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Kadang-kadang saya tak sangka pun bahawa saya sedang menulis. Saya tak tahupun tulisan saya dibaca atau tidak, dan saya tak kisah pun kalau tiada yang datang menjengah dan berminat untuk membacanya. Siapalah saya untuk itu semua. Lagipun, saya memang bukan seorang penulis. Sekadar mengisi apa yang terlintas hati. Bukan kerana polariti, nama dan tiada apa-apa pun yang saya dapat dari sini.

Sekadarnya, ada waktu-waktu yang saya mahu meluangkan masa bercerita dan berkata-kata, saya masukkan sahaja, spontan. Tak ada apa yang indah pun. Hehehe..

Walaupun kisah-kisah yang saya tulis tak berkaitan dengan sesiapa, ianya untuk saya sendiri. Saya cuma percaya bahawa apa yang saya buat jika kerana Allah, ia akan memotivasikan diri bila kita kembali membaca apa yang sendiri kita tulis, dan...saya sekadar berkongsi, mudah-mudahan ada yang membacanya turut mendapat sesuatu yang membuatnya berfikir. 

Itu sahaja!

Senyum Sikit.