Salam kasih Kerana Allah

Salam kasih Kerana Allah
Assalamualaikum wbt - Sekadar Berkongsi Ilham dan Pengalaman

Saturday, January 23, 2016

AKU JUGA PUNYA RASA CINTA


Aku masih memasang di hatiku CINTA,

Jikapun padaku ia tiada.
Terus aku memanjakan geloranya,
dengan rindu meruntun dada,
Biarpun cintaku tak berbunga di dunia.
Ramai yang mengira aku gila,
Aku tak mengapa.
kerana apa yg ku fahami tentang CINTA,
difahami Allah Taala.
Aku percaya.
Apa yg aku CINTA, semuanya ADA.
Tak tersurat di bumi manusia,
Syurga, tempat tersimpan segala.
Semoga, Allah mengizinkanku,
walau kecil di hujung kaki-Nya.
Ameen...



Note : ▬Mungkin engkau tidak kenal bahawa aku juga manusia.


Allah..
MencariMu di dalam hatiku sendiri,
Pekatkah luhur cinta,
Dekatkah diriku dengan setia,
Segugus kasih, adakah ia membara?
Aku tahu jawapannya.

Allahu..